Skip to main content

Alternativ Trading Journal Kalkylblads Freeware


Håll en personlig optionshandelstidning. Läs mer om varje alternativ Trade. Option Trading Tip 4 - Att hålla en personlig optionshandelstidning - kan vara den mest utmanande av de fyra tipsen, eftersom det på ett sätt kräver det mest disciplin. En personlig handelsdagbok Verkligen Ugh. Det är ganska mycket vad min egen reaktion brukade vara. Jag misslyckas. Jag höll alltid bra poster när det gällde detaljerna i mina enskilda handlar. Och mina personliga kalkylblad var en glädje att skapa och en källa till stolthet. Men det som jag alltid motstod var att sätta ihop och inkludera omfattande anteckningar som rör handeln - till exempel min rationale för att inleda handeln, vad det här priset, varför det förfallodatumet, vad mina bekymmer var, vilka justeringar skulle jag överväga om det underliggande lagret gjorde det här eller det och några andra faktorer och överväganden som var relevanta för varje enskild handel. Varför började jag hålla en optionshandelstidning. På ett sätt snubblade jag på kraften och fördelarna med att behålla en Trading journal när jag började dela detaljerna i mina personliga affärer på veckobasis med Leveraged Investing Community. Det är en sak för mig att berätta allt jag vet om att använda alternativ för att förvärva högkvalitativa företag till mycket rabatterade priser eller att generera Hög avkastning inkomst på låg risk lager. Men det är en annan sak helt och hållet om jag visar dig vad jag m talar om med nuvarande verkliga exemplen. Att visa mitt eget alternativ trading dagbok har varit en fantastisk - för att inte tala om populära - undervisning verktyg och perk av den leveraged Investing Club. Eftersom medlemmarna i Leveraged Investing Club inte bara kan titta över min axel och titta på hur jag implementerar principerna för Leveraged Investing. Men de kan också lära av mina misstag när jag ibland misslyckas med att följa mitt eget råd från tid till Mig. Fördelar med en Trading Journal. What jag tyckte mest förvånande var att detta undervisningsverktyg utformat för att hjälpa andra handlare med sina egna resultat faktiskt gjorde mig till en bättre näringsidkare och investo r. Och desto snabbare börjar du hålla detaljerade dokument, noter och andra tankar om var och en av dina egna affärer, ju snarare kommer du att upptäcka samma sak för dig själv. Du blir en bättre näringsidkare och investerare eftersom du blir en djupare näringsidkare och investor. Trading AND Investing. Målsättningen med Leveraged Investing är att ta de bästa egenskaperna för handel och investeringar och kombinera dem till ett strukturellt fördelaktigt tillvägagångssätt eller en metod för att bygga reell och bestående rikedom på aktiemarknaden i en snabbare takt. ordulera dina tankar kommer inte bara att förtydliga dessa tankar - det kommer också att leda till djupare insikter och epiphanies som du annars aldrig skulle ha upplevt. Skapa din egen option Trading Journal. How du går om att skapa och behålla din egen personliga handelsjournal är helt upp till dig , självklart bör du anpassa det så att det är bekvämt och fungerar för dig och det kan vara så enkelt eller så utförligt som du föredrar. Excel-kalkylblad. Dessa är fria Mikro mjuka Excel-kalkylblad för att någon ska kunna använda och manipulera för din personliga ekonomi Om du ser ett fel eller förslag på hur mina mallar kan förbättras, låt mig veta och jag uppdaterar dem om jag håller med dig. Jag kan berätta hur du skapar en ny design med excel-formler för att passa dina mäklare kommissioner om du behöver hjälp Om du använder en av dessa och vill tacka mig med en donation kan du använda den här knappen och min e-postadress. PROBLEMSTÖDSPROGRAM. Den bifogade Excel-kalkylbladet är min månadsvy av vinster plus branschfördelning av innehav tillsammans med min vinst eller förlust tallier per aktie Jag använder Yahoo för all information om industrier och delindustrier. Jag tycker att det är viktigt som en del av min näringsidkares tidskrift för att spåra var jag är, inte bara per aktie , men också hur varje alternativhandel strömmar. Vissa positioner kan ta sex månader eller mer från början till slut och utan att spåra varje handel från att sälja satser och sedan ha stocken tilldelad till mig och äntligen sälja ett täckt samtal på det, fann jag det till o lätt att släppa spår med var jag var Samtidigt med att se utsikten överst på min månadsutveckling hjälper mig påminna om att det är den stora bilden som betyder att du förlorar pengar på en valmöjlighet betyder inte att jag är överallt jag hitta det här kalkylbladet ett av mina bästa verktyg för att styra känslomässiga svängningar vi alla känner för att arbeta på aktiemarknaden Med branschuppdelningen inkluderad i samma uppfattning hindrar jag också att ladda upp till tung i en bransch, oavsett hur hausse jag är på den. RETUR PÅ INVESTERING NAKED PUTS. Den bifogade Excel-kalkylbladet hjälper mig när du skriver nakna satser Jag granskar alla alternativ med premium, strejk, antal kontrakt och återstående tid för att bestämma vad min avkastning på investerings ROI kommer att bli. Vid analys av varje optionsavtal jämför jag vilken strejk och premie är det bästa valet för mig Om det underliggande beståndet är mycket volatilt kan jag lätt se att försäljningen sätter bra ut ur pengarna ger en avkastning Jag kan vara nöjd med den minskade risken Om felaktigt lager är inte särskilt volatilt. Jag kan lätt se att jag behöver hoppa över det och flytta till ett annat lager för granskning. När jag har bestämt mitt lager och strejk kan jag prova olika priser där jag sätter min gräns för premien som tjänar mig ROI jag söker efter Vart och ett av dessa steg har blivit automatiska för mig och jag kan vända ett halvt dussinval på mindre än en minut för att göra ett väl genomtänkt beslut. Detta kalkylblad har fortfarande en massa tidigare alternativrecensioner där som exempel på vad jag har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. Jag använder det bifogade Excel-kalkylbladet för att hjälpa mig när du skriver täckta samtal. Jag använder den ungefär som kalkylbladet ovan, men för täckta samtal istället Av på Excel-kalkylblad. Hur erbjuder vi TradeBench gratis. Det finns bara en liten handfull alternativ till TradeBench där ute och de är alla betalda tjänster som ger god mening eftersom det kostar mycket pengar att springa och utveckla avancerade webbapplikationer på internet-verktyg som våra mest andra laddar e 29-49 USD per månad eller 200-400 USD per år, medan TradeBench är helt gratis. Så hur kan vi tillhandahålla det gratis Vi har bestämt oss för att ta en annan väg för att täcka våra kostnader och därmed ditt. Stigen är en månad sponsrat e-post från oss och få massor av sociala medföljare för att öka vår användarbas snabbt. Det innebär att du genom att registrera dig som TradeBench-användare accepterar to. a Liking och följer oss på Facebook Klicka Liknande, klicka på pilen och markera Get meddelanden och, om du gillar, Se först och eller på Twitter Klicka på Follow. b Mottag och öppna maximalt 1 sponsrat e-post per månad Vi kommer att vara avsändare eftersom vi inte delar dina uppgifter inklusive din e-postadress med vem som helst Om vår sponsor i det e-postmeddelandet inte har något av intresse för dig är du naturligtvis välkommen att ta bort e-postmeddelandet och fortsätt använda TradeBench kostnadsfritt. Såsom de som följer plus den månatliga sponsrade e-postadressen täcker våra kostnader och vi vet att de flesta föredrar att betala abonnemangsavgiften oth Erwise required. If du redan har det är du välkommen att registrera dig för att se och använda TradeBench Du kan radera ditt konto och välja bort e-post när som helst. Founder VD, TradeBench. PS Även om vi erbjuder TradeBench gratis, Jag hoppas verkligen att du kommer att hitta TradeBench mycket bättre än våra lönsamma konkurrenter. Vårt mål är att erbjuda dig det bästa handelsverktyget möjligt - ett verktyg som hjälper dig att bli en bättre, effektivare och lönsamare näringsidkare.

Comments

Popular posts from this blog

Glidande Medelvärde Pivot Tabell

Flyttande medelvärde. Detta exempel lär dig hur man beräknar det glidande medlet av en tidsserie i Excel. Ett glidande medel används för att släpa ut oregelbundenheter toppar och dalar för att enkelt kunna känna igen trenderna. 1 Först, låt oss ta en titt på vår tidsserie.2 På Datafliken klickar du på Data Analysis. Note kan inte hitta knappen Data Analysis Klicka här för att ladda till verktyget Add-in Analysis ToolPak.3 Välj Flytta genomsnitt och klicka på OK.4 Klicka på rutan Inmatningsområde och välj intervallet B2 M2. 5 Klicka i rutan Intervall och skriv 6.6 Klicka i rutan Utmatningsområde och välj cell B3.8 Skriv ett diagram över dessa värden. Planering eftersom vi anger intervallet till 6 är det rörliga genomsnittet genomsnittet för de föregående 5 datapunkterna och Den aktuella datapunkten Som ett resultat utjämnas toppar och dalar Grafen visar en ökande trend Excel kan inte beräkna det glidande medlet för de första 5 datapunkterna eftersom det inte finns tillräckligt med tidig

Handelsstrategier In Råvaror

En översikt över råvaruhandelns handelsmarknader har historiskt och i modern tid haft en enorm ekonomisk inverkan på nationer och människor. Råvaruhandelns inverkan i historien är fortfarande inte helt känd, men det har föreslagits att risterminer kan ha handlats i Kina så länge sedan som 6000 år Brister på kritiska råvaror har utlöst krig genom historien som under andra världskriget när Japan vågade ut i utländska länder för att säkra olja och gummi, medan överutbud kan få en förödande inverkan på en region genom att devalvera priserna på kärnan råvaror. Energiprodukter som råolja övervakas av länder, företag och konsumenter. Den genomsnittliga västkonsumenten kan bli betydande påverkad av höga råpriser. Alternativt är oljeproducerande länder i Mellanöstern som i stor utsträckning är beroende av petrodollar som inkomstkälla kan påverkas negativt av låga råpriser Ovanliga störningar orsakade av väder eller natura l katastrofer kan inte bara vara en drivkraft för prisvolatiliteten men k